morgoninlägg

shue, vakna för typ 2 timmar sen med joanna och saga. jag och joanna dygnade till 3 sen fick vi panik och vi somna ;) saga somna typ halv 3 ;) jaja, haha joanna hade kramp i sin fot och typ grät och skreeek i hela mitt hus, so sweet!
jaja, nu ska vi fixa oss i ordning sen bär det av till stan :)
först skall jag ha drama från 1 till halv 3 , sen möter jag upp sötnosarna i stan, vi tar bussen in, här kommer några morgon snygga bilder på oss ;)
mer bilder kommer sen när vi är mer ordning gjorda.
justdet, min mormors hund picasso som är en spansk coccerspaniel ska avlivas idag ;( han är 16 år gammal och i människo år är det 112 år. Han har en rutten käke, två cancer tumörer, är döv och nästan blind. Då fattar ni väl att det är bra att avliva han så att han slipper lida, för det är ju liksom djurplågeri :( kommer sakna han så mycket, han har funnits vid mig HELA min barndom, i love you picasso, just get it! ;(
ha en bra lördag medans jag har en bättre!
haha vi bjuder ;)
joanna ville inte visa sitt ansikte utan smink :(

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0