my sunday ..

hej, nu är klockan 9 minuter i 10 , jag vaknade för typ en timma sen, ;O
idag skall jag iaf vara med amanda älskling, vi skall röra oss bort mot frölunda och shoppa (A)
nä, eller nått ska vi ju ''shoppa'', men anledningen till att vi åker dit är för att köpa sånt ''blingbling'' till min data, ipod, och mobil :d , tänk min vita macbook till en blingbook, omgaaaash (h)
skall ta och göra mig i ordning nu, vi måste nog vara på frölunda vid 12 - 1 tiden så för de stänger 4, och ja... ni vet ju hur jag blir när jag får en liten stund på mej att kanske prova 2 tröjor, :O så tidigt ska de va, så ska öka nu så vi är där vid 1 tiden ungefär, pusshej
justdet, jag skall också köpa ''blingbling'' till min egna wii kontroll och min egna playstation 3 kontroll (a) so FAB

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0