nattbloggning?

shue breee'
sitter här hemma hos mig nu då med joanna och saga, vi har precis sett klart på Coyote Ugly, typ 31 gången jag ser den ;) haha, men jaja, klockan är nu mycket som ni ser här nedanför.. vi ska dygna hela natten, rekord ? (A) :D hehe, nej men typ till typ klockan 7 kanske ? ;) nu har vi det mysigt, vi har fixat i sängen med kuddar och 2 täcken (A), ska sova tätt intill joanna inatt så att jag kan sköta hennes blodsocker om hon blir låg, hon har ju diabetes :( jaja, nu ska vi mysa, ska nog kolla på en till film, imorgon har jag drama sen ska jag möta upp joanna och saga i stan så ska vi nog träffa några, jaja, vi höres när vi höres,
know you love me ;)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0