natti ;)

godkväll :)
nu ligger jag och verisen i sängen, nu börjar väl solsidan? NEJ justdet, det kommer inte idag :( 
Mattias och Cecilia vann lets dance , bästa paret :)
imorgon skall jag och vera upp halv 8 - 8. För jag ska på en sak som saralee, anordnar. lycka till saralee :D :)
sen ska pappi och jag på stan :D fika, kanske köpa nått osv.. ?! :)
här kommer bild på min nya klänning och mina nya skor jag fick idag av mammi :)
på mina lösnaglar med som vera också satt på.
sov sött, nu ska vi kolla på film och sen nana !
klänning från only och skor från hm. 
mke sötare i verkligheten ;) 
snygga naglar? :O hehe, men de blev rätt långa, men ska måla genomskinligt lack på naglarna imorgon och sen en ljusrosa eller nån gammelrosa färg på de, innan jag går till den saken på morgonen :)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0