pappas jobb

hej, kände mig inte så bra imorse så ja följde med pappi till kontoret :) jag tog ju med mej min data så det är väl kul ;) haha, ville inte vara hemma med mamma och bella, va hellre med pappa på jobbet och sen kanske vi åker in till stan och tar en lunch snabbt eller nått, sen när jag kommer hem ska jag bara VILA VILA VILA :D
men nu ska jag plugga matte och göra lite 1700-tal :) idag har vi ju matteprov :/ men jag är inte där :D
haha, åååh tänk, att nu åker vera till london och sen därifrån till maldiverna (stavning) asså det måste vara hur skönt som helst att få skippa skolan en vecka innan påsklovet :) men nu ska jag plugggggaaaaa !
köss

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0