plöööggat klart :D

tjao, jag vet att jag ofta gör mycket inlägg typ varje dag, men det liksom händer saker med mej hela tiden som jag måste säga ;) haha, men orkar inte ha så mycket inlägg varje dag. så 1-3 inlägg varje dag :)
nu har jag iallafall pluggat klart här på pappas jobb. Har skrivit en normal lång text om Gustav lll och ska snart skriva om Karl XII och sen om Franska revolutionen :) jobbigt :P
sen ska jag kolla mer saker på internet, sen ska pappi och jag till stan och käka lunch, sen slutar han jobbet lite efter det, då kommer mammi och hämtar oss och jag åker hem och vilar, pluggar mer, kollar datan mer och tittar på tv hela kvällen :D
om ni inte har fattat så har jag med mig min macbook till pappas jobb och han har sin egna mac data har, stationär mac har han här, och när ja kommer hem sätter jag mej med vår nya stationära mac data :D den är verkligen as bra, snygg och skön att sitta framför :D
vi höres mer senare!

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0