shue breee', hej, tjäääna, nä? va ska rubriken va? :O

hejhej, kom nyss hem från stallet, idag fick inte jag rida :( men Karolina Dynevik i D-klassen hade hopptävling så jag kollade på henne , så fika vi, sen hämtade mammii mej, så stack vi till Kvantum och handlade mat, träffade en kille från hovåsskolan, han gick i joannas storebrors klass förra året I think (A) 
NU LYSSNAR JAG PÅ MIN ÄLSKLINGS LÅT :D , ENRIQUE IGLESIAS SOM SJUNGER DEN ÄR JU SPANSK, OCH SPANSKA KILLAR ÄR SÅ SNYGGA!
nu skall jag göra en header/design till joannisbananis, hehe idag på NO:n och spanskan va de as kul, vi hade en kort undervisning om sexualkunskap :O, killarna va väldigt roliga (a), sen på spanskan jobbade inte jag, lucas och teo någonting, utan vi körde sms roulette :D, så himla kul. aja, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter joannas blogg ??? <33 <3 <333

2010-03-05 @ 16:50:55

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0