sjuk

hej, nu är klockan 10 i 12.
jag vaknade idag halv 7, gick upp och åt frukost (i pyjamas) och tog en bit av kladdkakan mamma gjorde igår kväll halv 10 till oss :)
sen fick jag bara gryymt ont i magen och huvudvärk, och så var jag jättetrött, och orkade inte åka till skolan :( för där skulle jag inte göra någonting . :/ joanna är iaf också sjuk idag, tror jag? jag vet inte :/ ska messa henne och se. Men iallafall, sen somnade jag om från klockan 10 tills nu . det var skönt och jag är as svettig så ska ta en dusch och sen lägga mig i soffan igen med min hund och mitt täcke och sätta på en film :) ;)
min hund ramlade ju ner för HELA trappan igår ;( snyft.. och gjorde kullibyttor i den ;( och blödde i hela munnen och mamma fick dra ut en tand på henne för den hängde i munnen :( :S sen åkte mamma DIREKT till veterinären med henne och allt var jättebra, men hon måste äta mjuk mat och inte leka med några leksaker :O och ta det lugnt.. och hon har varit jättetrött de här dagarna och nu ligger hon och sover, på riktigt, man kan liksom inte väcka henne :O :) :( så ska bära upp henne försiktigt upp hit till mig vid tv:n.. och hon kommer inte vakna när jag bär henne, det är det som är gulligt :) :P snart kommer mamma och pappa hem från yogan, HAHAHAHA, och då ska de göra god mat till mig :)
en sjuk puss till er alla ..

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0