sjuk :(

hej bloggen, förlåt för bad updating men har varit sjuk och inte orkat :(
igår i skolan efter lunch mådde jag inte alls bra i magen och i halsen, och på matten jobbade jag ingenting, eller jo ett tal? :o
sen så fick jag gå från skolan så kom jag hem och la mig i soffan, en kvart efter spydde jag :O ääääckligt, spydde 6 ggr igår, :( mobba inte, det är faktiskt vinter, och då blir man sjuk,
vi har studiedag idag, så då skulle jag och sofia thörnqvist åka t stan, men nae, ja ligger ju hemma och är sjuk, så vi ska nog ta de på fredag,
nu ligger jag med mammi i sängen, hon är också sjuk :( snart ska jag duscha, sen ska vi båda ner och äta hemmagjord nygjord kycklingsoppa, skall kolla på en film innan ja duschar,
smsar med älsklingen (joanna).
nu ska ja ringa henne
vi höres när vi höres

Kommentarer
Postat av: amanda

kryaaaaaaaaaaaa<3

2010-03-09 @ 21:25:03
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/
Postat av: vanessa

daaaaankeeee (:

men du äe ju också sjuk nu :( de gillar jag inte!

2010-03-10 @ 10:16:16
URL: http://baraanessaah.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0