stan today .

hej sötnosar, idag vakna jag runt halv 11, så gick jag upp kvart över 11, för ja nörda med datan i knät i 45 hela minuter (a), så fixa ja rummet, men inatt sov ja inne hos mammi <3, så klockan 20 i 1 åkte mamma, jag och min bror t stan , så släppte de av mej vid dramat, så mötte jag de sen i stan så köpte jag ett par myyysiga tofflor från tom joule, inne på deras affär i stan :D sööta som f.. !! älskar de och mysiga är de, sen åkte jag hem med spårvagn till joanna med min hund, och vi hade ''väldigt'' kul, gumms, älskardej!
sen så nyss så kom jag hem från mommo och moffa ;D vi kollade på melodifestivalen hos de och åt göööooooo middag,! nu spelar min lillebror ett nytt wii spel han fick idag :D eller vi fick idag, rättaresagt! vi har faktiskt 11 wiispel hemma, typ, nä men kanske 10 st ;) helt seriöst, aja nu ska jag sätta på mej myskläder och mina nya goa tofflor från tom joule, kissssssäääässss
justdet, inne idag på tom joule affären när ja köpte mina tofflor så provade jag också den stöveln (den gröna nedanför), men den satt inte alls snyggt/bra på mej, så de får bli juicy i år!
exakt såna köpte jag idag fast med ränder ;D och den rosetten där bak på mina är såå sööt :D
ska ha de i skolan med <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

brukar du sova hos din "mammi" ??????????

2010-03-11 @ 18:44:04

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0