studiedag (:

hej hopp i lingonskogen :)
vaknade för en halvtimma sen :/ inte okej ..
gjorde nyss ett videoinlägg men youtube på denna nya datan har hackat sig, det suger :(
men nu lyssnar jag på spotta, en braaa låt som heter break your heart, den är så hiimla sköön (A)
jaja, mamma och ja ska om en timma sticka till ikea, för att beställa och köpa nya möbler till mig :D sen skall vi beställa nya påslakan, överkast, filtar, kuddar, korgar till mitt rum från H&M Home, de har så sött :) kolla inlägget nedanför, allt det är från H&M , so sweeeet, de kan ju verkligen modet/stilen tycker jag ;) Men allt gillar jag inte :P
Men klockan 2 skall jag vara på Hovåsskolan för att träffa joanna och åka hem till nån av oss, kanske till henne eftersom vi ska se på bio, och hon bor ju i Avenyn och mitt hus ligger liksom inte i stan? haha, :P
men sen ska jag hem och göra mycket matte!
pussar, här får ni en bild på mig igår när jag hade duschat ;) jag pratade med joanna i telefonen, haha, men jag är oseriös på bilderna, man får faktiskt ha kul med sin webb hemma hos mig (A) :D
JAAA, min lilla kusin sitter och kollar på playhouse disney, men han är faktiskt sneeel och söt :( :)

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0