tisdagen den 16:de

tjaaa, nu ser ni att jag har gjort en ''What To Wear'' ruta med vad jag tycker skall bäras :D
kommer nog fortsätta med det ibland när jag inte har nått att skriva om oså ;)
idag var det ju skola :D , det var kul, hehe, från stora sam fick jag gå ensam med ronni, anton och alex tillbaka till lilla sam :blush:
sen var det mat, gympa, matte och EA. det var pretty fun :)
nu är mamma och pappa på en kurs :O de kommer tillbaks halv 7 ;(
ska sätta mig och läsa klart min bok och göra min bokredovisning på ett plakat tills imorgon :O that sucks :thumbdown:
sen göra min ''roliga'' engelska läxa tills imorgon.
och imorgon efter skolan skall pappa hämta mig och vi draaaar in till stan för att köpa vita converse till mig och en snabbtitt på rayban och en oddmolly blus, sen kanske visa han min skinnjacka som kommer snaart :D
sen skall han köra mig till rellen -.- som suuger, men har typ inga mer läxor tills på torsdag eller fredag, och vad skall jag liksom göra hemma? så drar till rellen, måste träffa cornelia lite, miss her !
ses snart, och förresten, IDAAAAG är desperate housewifes,
kanske kommer bilder imorgon på vad jag köpte med pappi och vad vårt fika var och lite bilder med oss på stan.
kisses

Kommentarer
Postat av: amanda

tack för den du,

har fan smsat dig hela dagen ,

jag har ringt din mobil men du iggar mig,

jag har ringt hem till dig och din mamma skulle säga till dig att ringa mig,

tack för de!

man kännr verkligen att alla vet att man ens existerar!

2010-03-16 @ 17:17:43
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0