verisen today

shue, sitter hemma at veras place nu, vi har de kööl, idag efter skolan åkte hon och jag direkt till stan, vi gick till Espresso House på arkaden, vi köpte varsin mudcake och choklad frapino, sen gick vi till Raglady och där var Birgitta och Ingrid sötnos, vi provade höga primeboots hon och jag men de satt banemej as fult på oss :O
Sen gick vi runt och sen gick vi in på SHOCK och vi höll på att dö av stilen och av stank så vi gick ut och sen gick vi in på Andreassons och där provade jag en Jofama By Kenza skinnjacka, och den ska jag kanske få imorgon, mamma och jag skall gå och prova igen och se lite på tjocka goa halsdukar och skinnjackor (A)
okej, mamma kommer om typ 45 minuter och hämtar mig :) har vart med vera sen klockan 3, 
nån får ta och smsa mig och vera för vi vill ha mer sociala sms i våra mobiler.
pusspåstjärten

Kommentarer
Postat av: amanda

varför ska jag ta bort den bilden ,

du bryr ju dig bara om alla andra, så den bilden stämmer,

de finns ingen vänskap mellan oss längre.

2010-03-02 @ 20:03:55
URL: http://www.aamandanathalie

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0