answers

Vad ska du göra i sommar?
Svar: I sommar skall jag resa bort till Turkiet tror jag, åka på världens bästa läger och softa hemma! + vara med kompisar.
Vad vill du bli när du blir äldre?
Svar: Jag vill bli designer och försöka ha ett märke större än D&G!  And earn MOOONEY!
Vilken är den bästa affären?
Svar: Fiorucci & Ginatricot
Vad är det dyraste som du köpt? Btw, gillar din blogg den är jättefin :)
Svar: Som sagt, jag har svarat på denna frågan innan och jag vet faktiskt inte, något märke jag har kanske!
Hur skall en drömkille vara för dig?
Svar: Söt, snygg, omtänksam och bra på att str...! HAHA
Vart har du köpt din RL tröja? :) Eller tröjor...
Svar: Jag har ungefär 4-5 stycken, en har jag köpt på Ted Bernhardtz som ligger i  Göteborg på Järntorget mittemot skolbiografen Draken! Och de andra är typ från Nallen,  I think!...
Vad ska du göra i sommar?
Svar: Kolla upp!
Vilket fotbollslag spelar du i?
Svar: Jag spelade kort tid i HOVÅSBILLDAL men nu spelar jag inte alls.
H&M eller Gina Tricot?
Svar: Ginatricot
Hur tar du bort det vita som är runt headern?
Svar: Rätt svårt att förklara, men jag gör det på Photoshop, men jag kan göra en till dej om du vill ha en :)
Btw, din header är skit snygg och din blogg är jättebra!!!!!
Svar: TACK så mycket!♥
BikBok eller JC?
Svar: Båda är svenssons affärer men kör på BikBok
Vilken klass går du i?
Svar: 6C på samskolan
Vad är ditt favorit program?
Svar: Jag har massa, kan skriva upp några: Desperate Housewifes, Grey's Anatomy, Andra Avenyn som inte går längre, Svenska Hollywoodfruar m.m.
Vad är din favorit maträtt?
Svar: Tacos
Vad har du för favoritfärg(er)?
Svar: Rosa, Babyblå och ljusgrön.
Btw, Älskar din blogg och speciellt din header!!!!
Svar: Tack så mycket, blir så glad!♥


Hoppas era frågor/svar dög! Puss♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0