bad updating!

Tjo, förlåt för sjukt uppdatering.. BAD GIRL! Iallafall, idag fyller min mamma 39 år, grattis mammi! Hon har fått en hjärtskål av mig från ''Grandmas''. Snart skall vi upp till mormor och äta middag och fira mamma :D Måste skynda mig med detta inlägg nu, igår var jag också hemma hos joanna efter att vi va på liseberg och när vi var hemma hos henne så fixade vi våra bloggar mycket, rubriken, inläggstexten, kommentar saken, och om ni kollar till vänster om min blogg där det står 'Sök i min blogg', 'Kategorier', osv.. så ändrade vi det med! Jag älskar dej joanna
Idag efter skolan åkte jag in till stan i min mormors butik och var med hennes nya hund som hon fick hem igår, och sjölvklart var jag med och hämta den, det är en röd toy-pudel valp, en hane och den heter Zasha ;) älskar honom, han är så söt, mjuk i pälsen och ALLT! Och ägaren berättade igår när vi var där att hans bror har Marie Picasso som ägare nu, coolt va? haha.. så om ni ser en röd färgad pudel i alla skvaller tidningar när Marie Picasso är med så vet ni att det är min mormors hunds bror. Nu skall jag gå, haha.. långt inlägg i know. PUSS♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0