carpe diem

Tjo alla bloggläsare. Right now I befinner mig home at my moster, hon har precis gått med hennes man och deras nyfödda dotter Joline till sjukhuset! Skulle kolla lite saker tiiiieewwppph♥??? Idag tog jag bussen hem från stora skolan efter att vi hade haft alla lektioner, för jag måde piss. And when I came home I went to my moster, and here I am! Nu skall ja sätta på TV:n hemma hos henne because I am hemma helt ensam här hemma hos de, förutom att deras cleanermaid (städerska) är här. Och fortsätt att fråga frågor on my frågestund, och ni som frågar och driver en blogg får ju en HELT NY gratis design, NÅ? va tycks :D Here You Have It
KISSES♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0