Friidrottsdag

Godkväll allihopa! Nu sitter jag och min lillebror hemma och kollar på TV med mormors hunvalp Zasha.
Pappa sover för han är typ sjuk :( Mamma är hemma hos en kompis och kollar hennes nya lägenhet! Hon är snart hemma. Idag firade vi morsdag hemma hos min mormor. Av mig och min lillebror fick min mamma en: Merci chokladask (den största boxen) och en bok: Gucci Krigen. Mormor fick: En cool pappershållare (för hushållspapper), en rosa porslinsskål och en restaurang å bio kväll med en väninna. Min farmor fick en stor chokladask hon med! Imorgon är det friidrottsdag och mamma skall köra mig dit. Innan det skall vi hämta upp Jack och Tobbe och alldeles nyss ringde Hannes och han skall vi också hämta upp så kör mamma oss till Rambergsvallen. Nu skall jag och min lillebror fortsätta kolla och mysa med lilla Zasha som sover! Snart kommer mammi också. Puss♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0