going down, down, down, down!

Halloj, sorry för bad updating men kom iallafall nyss hem från liseberg. Först var jag där med cornelia, daniella, miriam, miram och några andra tjejer, sen var ja med Miriam och några killar från stockholm och sen gick jag med pappa, min lillebror och två norska killar som sover hos oss tills imon. Jag vann en stjärnvinst på Ahlgrens bilar som ni snart skall få en bild på, och killarna som bor hos oss van massa Centers och Plopp. MUMMS! imorgon är det final för GBG mot Köpenhamn, och vi kommer vinna eftersom vi kom till Final, hoppas hoppas! Skall inte vara där förrän 12 imorgon för att vi börjar spela halv 1, så slänger in ett inlägg innan ja åker, puss!♥
vann den så fort jag gick dit! alltså på första försöket..

Kommentarer
Postat av: Sumeya

vilken sport är det du spelar?

2010-05-15 @ 23:36:58
URL: http://smojj.blogg.se/
Postat av: tilde

hahah, vilken tur du har ! :D

2010-05-17 @ 15:24:29
URL: http://tildeschoningg.blogg.se/
Postat av: Gabriella

fan va de där e gott!


Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0