gutenmorgen

Godmorgon allihopa! Vaknade för en stund sen. Mamma har åkt till jobbet och pappa har kört min lillebror till sin fotbolls cup! Jag sitter här då ensam med min lilla hund som inte fick följa med mamma till sitt jobb. Tyvärr så köpte aldrig pappa mobilen till mig igår för att allt var typ stängt igår när han skulle kolla efter en. Men idag skall han och jag åka ensama till stan, då skall jag köpa:

Byxdress - BikBok
Byxdress - Ginatricot
Mobil - 3-huset
Bh tubtoppar - BikBok
Kanske ett par vita chipie med.
Vi hörs mer senare innan jag går eller när jag kommit hem. Ha de! ♥

Kommentarer
Postat av: joanna♥

och här ska man köpa allt jag har :P

2010-05-29 @ 10:27:18

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0