jag har gjort bilderna!


Vädret - men seriöst :O det är ju helt underbart, jag bara njuter, ligger på balkongen i bikini liksom, shorts i skolan, ÅH va härligt! LOVE♥
Ester Elenora sjalen - Den är ju sjukt bedorande, just nu lånar jag min mosters som hon köpte för ett tag sen, men man blir ju KÄR, mamma skall köpa en som vi kommer att dela på! Åh va den är söt♥
Min mamma - ÄR DEN BÄSTA SOM FINNS, DET FINNS INGEN BÄTTRE! I LOVE U♥
Bilar - Åh, Sveriges mest köpta bil, alltså godis bilarna. Jag vann ju stjärnvinst på de på liseberg och man NJUTER när man äter de. Snart är de slut..Undra varför? Haha ni kan ju gissa eftersom jag nyss skrev de :P
Joanna - Bättre bästa kompis kan man inte ha? Seriöst, ni skall drömma av att få henne, men forget it! She's mine, i saw her first! Älskar dej syster vad som än händer♥ min lilla ...

FACEBOOK - MIN RUMPA ÄR BÄTTRE!
Mitt rum - FULT, vill ha ett nytt, som jag snart skall få, hihi

Kommentarer
Postat av: Joanna

vanessa radera bilden nu!!!!

2010-05-19 @ 20:10:30
Postat av: Elin

kan du lägga in en bild på ditt rum ??? :D <3

2010-05-19 @ 21:05:33

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0