Just don't ask me, anymore..

Halloj, nu sitter jag, mamma och min lillebror och kollar på Grey's Anatomy.. Imorgon och på fredag och helgen är ju helg och Kristihimmelfärsdagen (stavning) då skall vi spela en fotbolls cup med några människor från norden.. Vi skall spela på heden. Så mamma har fixat nya fotbolls grejjer till mig :D men inte min lillebror för han går ju i fotboll så han har ju ;) Haha, en tabbe ja gjorde när ja skulle ta bussen hem för att inte mamma kunde hämta mig. Jag hade mina kläder i handen som inte fick plats i väskan, saker ja hade glömt hos joanna tidigare! Haha, så glömde jag de på språvagn 8 mot Angered eller på Marklandsgatan, ja är så sjukt smart! Hörs imorgon.. Puss♥

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0