like an babysitter?

Sitter nu hemma och passar min mormors nya hundvalp, en toypudel vid namn Zasha. han är bara 9 veckor!
Åh va ja älskar han!♥
Nu skall vi leka, sen skall han ut och kissa, sen skall han sova, sen när kan vaknat så skall han ut och kissa sen skall vi mysa framför tv:n efter att jag har ätit middag! Och imorgon skall jag och pappa till stan för att köpa en skolavslutnings klänning, antingen en vit Saint Tropez på Fiorucci som ja hitta igår när ja va i stan eller en Lise Sandahl klänning från Raglady i något fins mönster eller en enfärgad! Kanske hittar skor till.
Hörs♥

Kommentarer
Postat av: Joanna

vanessa, ring mig!<3

2010-05-21 @ 07:00:12
URL: http://thelifeofjoanna.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0