like you say it in America

Godmorgon allihopa? Sovit gott? DET HAR INTE JAG... jag svettades så himla mycket inatt så nu när jag och cornelia vaknade så var ja tvungen att ta en iskall dusch. Det kan man säga var skönt.. Jag kommer nog inte uppdatera SÅ mycket idag men några inlägg kommer ju :) Det har liksom hänt lite saker som skall stanna utanför bloggen ett tag, därför är jag inte så sugen på att sitta vid en data.. Och inte i solskenet heller. Om 2 timmar skall cornelia hem och då vill jag vara med någon så jag inte är ensam hemma. Vilka vill? Vi kan cykla ner till hovåsbadet, kom igen :D saknar just nu min hund som är hos min farmor, hon kommer nog hem idag eftersom hon åkte dit igår, eller ah.. ja venne, KÖSS♥
*långt inlägg*

Kommentarer
Postat av: alicia

du?

förlåt men jag blev arg för molly sa att du hade sakt den men ah , assa jag mena inget illa om jag blev arg förlåt!..

2010-05-22 @ 12:24:19
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0