oh, you never said goodbye!

Hallå i stugan, sitter och ruggfryser för vi kom nyss hem från heden, idag hade vi final, GÖTEBORG VANN :D jag la 2 mål under hela cupen, 1 idag 1 i förrgår, känner mig rätt duktig eftersom ja inte spelar fotboll!
Senare ett litet tag stod jag och sarah och sålde köööörv, hamböööörgare och läsk :D Och imorgon skall jag vara med sötnosen då! Det va längesen.. Nu sitter jag och käkar bilar som ja vann stjärnvinst på igår halv 10 på kvällen!:)
Och nu är alla stockholmare borta :( men vi ses på glämsta! saknar alla redan, love!♥
joanna ring mig hem NU!
Hejdå, blog 2 u later.
hade dock på mig shorts när vi spela
igga mina armar, massa saker/tillbehör på de!

Kommentarer
Postat av: Sumeya

Ska jag skicka lösenordet på msn eller?

2010-05-16 @ 15:53:46
URL: http://smojj.blogg.se/
Postat av: Luna

fin blogg♥

gör du gratis design elr??

xoxo

2010-05-16 @ 16:32:37
URL: http://lunaaa.blogg.se/

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0