Sluta kommentera anonymt

Hejsan.
Nu sitter jag här hemma då och har precis cyklat hem från Cornelia älskling.
Efter skolan åkte jag hem, bytte om och tog cykeln till Madeleine, våran religionskols lärare som typ är BRA kompis med mamma! Efter det cykla jag, daniella och cornelia hem till cornelia :D vi hade vattenkrig med en liten kille som är min syssling som bor granne med cornelia :D Vi blev DYNGvåta! Sen gick vi hem till cornelia igen, bytte om och jag cykla hem i en tunika med volanger från Tessie, primeboots och Nolita skinnjacka, väldigt barklätt men jag hade inget annat? Allt var ju blött. Nu skall jag duscha, äta och kolla på Andra Avenyn! Hörs sen, kisses♥
JUSTDET!! MIN MOSTER FICK EN LITEN FLICKA IDAG, FÖR ER SOM INTE VISSTE SÅ HAR HON VART GRAVID! HEHE..

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0