tonight i'm not take in no calls cause i'll be dancing...

Halloj! Har nyss kommit hem från heden där vi hade vår fotbollscup, vi vann alla matcher :D jag gjorde ett mål :S och tacklade 3 tjejer så de börja gråta! De hatar typ mig nu..? Och vi skall möta de imorgon igen och på söndag :( Haha!! Ikväll skall vi iaf ha ett disco med hela PGT! Jag skall dansa med Jacob Barda. Hehe vi tvingar varandra att göra de kan man väl säga? Hemma hos oss just nu så har vi har 2 killar från Norge som skall sova hos oss fram tills söndag, de är jätte snälla! Och för att ja skall ha kul så skall cornelia sova hos mig, älskar dig!♥ Justdet! Skall göra en ny blogg som bara några kommer få reda på! Discot börjar halv 8 till 10. Så skall duscha och klä på mig nu. Love.

Kommentarer

Skriv här nedanför♥:

Ditt namn♥:
Spara mig♥

Mailadress♥(ser endast jag)

Har du blogg?♥

Vad har du på hjärtat?♥

Trackback
RSS 2.0